Την μεγάλη σπουδαιότητα για τις βιώσιμες μετακινήσεις στην Δυτική Αττική επισημαίνει ο Οργανισμός της Αθήνας με αφορμή επεμβατικές ενέργειες του Δήμου Μεγαρέων και άλλων Δήμων της περιοχής στον ανενεργό σήμερα σιδηροδρομικό διάδρομο. Με έγγραφό του - απάντηση στην έκκληση για την προστασία του κρίσιμου σιδηροδρομικού διαδρόμου που συνυπέγραψε τον Φεβρουάριο η ΔΙΑΡΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗ μαζί με άλλους φορείς της Δυτικής Αττικής - ο ΟΡΣΑ τεκμηριώνει απόλυτα την αναγκαιότητα επαναλειτουργίας της γραμμής Αγ. Ανάργυροι – Ελευσίνα – Μέγαρα ως δεύτερου προαστιακού άξονα για την κεντροβαρική εξυπηρέτηση των οικισμών της Δυτ. Αττικής και των παραλιακών βιομηχανικών ζωνών περιοχής Θριασίου ή εναλλακτικά ως άξονας ελαφρού μετρό , με διασύνδεση με την βορειοδυτική επέκταση της γραμμής 2 του μετρό στην περιοχή Ιλίου/Καματερού . Με το ίδιο έγγραφο του ΟΡΣΑ ζητείται από τους ΟΣΕ , ΓΑΙΑΟΣΕ και Δήμο Μεγαρέων να μην προβούν σε παρεμβάσεις ή χωροθέτηση χρήσεων επί του σιδηροδρομικού διαδρόμου και των σταθμών του , που θα είναι ασυμβίβαστες με τον προβλεπόμενο χαρακτήρα του και θα παρεμποδίσουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την δυνατότητα ομαλής επαναλειτουργίας του η οποία σύμφωνα με τον ΟΡΣΑ κρίνεται ως παρέμβαση στρατηγικής σημασίας για την βιώσιμη κινητικότητα στην περιοχή. Υπενθυμίζεται ότι για τις επεμβάσεις του Δήμου Μεγαρέων το Δίκτυο «ΕΠΙΒΑΤΗΣ» έχει αποστείλει εξώδικο διαμαρτυρία.