28/4/10

ΕΡΓΟΣΕ οι εργασίες συνεχίζονται…



Στην ανάρτησή μας στις 4/3/2010 αναφέραμε ότι «Το τελευταίο διάστημα στο άλσος Δαφνίου και απέναντι στο όρος Αιγάλεω οι εργασίες έχουν σταματήσει. Σε δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας αναφέρεται ότι το έργο προς το παρόν έχει παγώσει λόγω προβλημάτων χρηματοδότησης, ενώ οι βάρβαρες επεμβάσεις στο δάσος Χαϊδαρίου έχουν προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις των κατοίκων της δυτικής Αττικής.»

Οι εργασίες όμως στο άλσος Δαφνίου ξεκίνησαν πάλι και συνεχίζονται με γοργούς ρυθμούς. Διαβάζουμε στο διαδίκτυο τα εξής:

Σήμερα, και μετά την ακύρωση του προηγούμενου διαγωνισμού (είχε αναδείξει ανάδοχο κοινοπραξία με επικεφαλής την εταιρεία Άκτωρ, η οποία δεν προσήλθε να υπογράψει, επικαλούμενη την οικονομική κρίση. Ωστόσο τραπεζικές πηγές σημείωναν πως ο ουσιαστικός λόγος που η κοινοπραξία έκανε πίσω σχετιζόταν με την κάλυψη εγγυήσεων, τις οποίες ζητούσαν οι τράπεζες), νέοι «μνηστήρες» έρχονται να προστεθούν στους παλαιούς. Ισχυροί εγχώριοι κατασκευαστικοί όμιλοι, ναυτιλιακές μεταφορικές εταιρείες, ο ΟΛΠ σε συνεργασία με τον κινεζικό κολοσσό της Cosco, ελληνικές και ξένες εταιρείες τον χώρο των logistics, περιμένουν το "πράσινο φως" από το υπουργείο Υποδομών, για να διεκδικήσουν την μακρόχρονη εκμετάλλευση του Εμπορευματικού Κέντρου του ΟΣΕ στο Θριάσιο Πεδίο. Στα τέλη Απριλίου αναμένεται να αρχίσουν οι διαδικασίες του νέου διαγωνισμού (τον συντονισμό του οποίου έχει αναλάβει η Εθνική Τράπεζα). Η γραμμή (Ικόνιο-Θριάσιο) υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμη τον Μάρτιο του 2011. Το συνολικό έργο πρέπει να είναι έτοιμο το συντομότερο δυνατόν καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία το έχει χρηματοδοτήσει με πάνω από 150 εκατ. ευρώ (μέχρι στιγμής), απειλεί να ζητήσει πίσω τα κονδύλια που έχει χορηγήσει, αν το έργο δεν τρέξει με ταχύτητες μεγαλύτερες από τις σημερινές.

Πηγές: tanea, marinews, enet