Την Τετάρτη 3/3/2010 αντιπροσωπεία μελών της Διαρκούς Κίνησης επισκεφτήκαμε το περιφερειακό γραφείο της εταιρείας που έχει αναλάβει το έργο κατασκευής της γέφυρας της ΕΡΓΟΣΕ στο άλσος Δαφνίου. Απαιτήσαμε να απομακρυνθούν τα τσιμέντα που είναι πεταμένα μέσα στο δάσος στην περιοχή των εργασιών [κλικ εδώ] και να ληφθεί μέριμνα ώστε να μην επαναληφθούν παρόμοιες αυθαιρεσίες στο μέλλον. Ο αρμόδιος της εταιρείας μας διαβεβαίωσε ότι θα ερευνήσουν το θέμα και ότι στην περίπτωση που υπεύθυνη για την παρατυπία είναι η σχετική εταιρεία θα τα απομακρύνουν.
Με δεδομένο, όμως, ότι είναι δύσκολο να γίνει η ‘ταυτοποίηση’ του τσιμέντου και γνωρίζοντας ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μας πουν ότι η παρατυπία δεν προέρχεται από αυτούς, επιμείναμε α) στο ότι αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η εταιρεία, μιας και αυτή οφείλει να ελέγχει ό,τι σχετίζεται με το έργο και να τηρεί τις περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της, και β) ότι υπήρξαμε μάρτυρες του γεγονότος ότι σιλό που μετέφερε μπετά για το έργο άδειασε στο δάσος.
Αντί, λοιπόν, να κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους, να ξεκινήσουν το συντομότερο την αποκατάσταση των καταστροφών που έχουν προκαλέσει.
Το τελευταίο διάστημα στο άλσος Δαφνίου και απέναντι στο όρος Αιγάλεω οι εργασίες έχουν σταματήσει. Σε δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας [κλικ εδώ] αναφέρεται ότι το έργο έχει παγώσει, λόγω προβλημάτων στη χρηματοδότηση: «Η COSCO λέγεται πως καλοβλέπει τη νέα γραμμή Ικόνιο-Ασπρόπυργος, που ενώνει το πρώτο λιμάνι της χώρας, στο οποίο έχει ήδη βάλει πόδι ο κινεζικός κολοσσός, με το υπερσύγχρονο σιδηροδρομικό κέντρο που κατασκευάζεται στο Θριάσιο και θα είναι το μεγαλύτερο στα Βαλκάνια. Το έργο προς το παρόν έχει παγώσει λόγω προβλημάτων χρηματοδότησης, ενώ οι βάρβαρες επεμβάσεις στο δάσος Χαϊδαρίου έχουν προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις των κατοίκων της δυτικής Αττικής.»
Διαβάστε και εδώ το δημοσίευμα της Αυγής.
Με δεδομένο, όμως, ότι είναι δύσκολο να γίνει η ‘ταυτοποίηση’ του τσιμέντου και γνωρίζοντας ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μας πουν ότι η παρατυπία δεν προέρχεται από αυτούς, επιμείναμε α) στο ότι αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η εταιρεία, μιας και αυτή οφείλει να ελέγχει ό,τι σχετίζεται με το έργο και να τηρεί τις περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της, και β) ότι υπήρξαμε μάρτυρες του γεγονότος ότι σιλό που μετέφερε μπετά για το έργο άδειασε στο δάσος.
Αντί, λοιπόν, να κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους, να ξεκινήσουν το συντομότερο την αποκατάσταση των καταστροφών που έχουν προκαλέσει.
Το τελευταίο διάστημα στο άλσος Δαφνίου και απέναντι στο όρος Αιγάλεω οι εργασίες έχουν σταματήσει. Σε δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας [κλικ εδώ] αναφέρεται ότι το έργο έχει παγώσει, λόγω προβλημάτων στη χρηματοδότηση: «Η COSCO λέγεται πως καλοβλέπει τη νέα γραμμή Ικόνιο-Ασπρόπυργος, που ενώνει το πρώτο λιμάνι της χώρας, στο οποίο έχει ήδη βάλει πόδι ο κινεζικός κολοσσός, με το υπερσύγχρονο σιδηροδρομικό κέντρο που κατασκευάζεται στο Θριάσιο και θα είναι το μεγαλύτερο στα Βαλκάνια. Το έργο προς το παρόν έχει παγώσει λόγω προβλημάτων χρηματοδότησης, ενώ οι βάρβαρες επεμβάσεις στο δάσος Χαϊδαρίου έχουν προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις των κατοίκων της δυτικής Αττικής.»
Διαβάστε και εδώ το δημοσίευμα της Αυγής.