Τα έργα για την κατασκευή της γέφυρας στο Δαφνί, έχουν παγώσει, γιατί βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία πώλησης του ΟΣΕ και η επαναπροκήρηξη διαγωνισμού για την κατασκευή του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο.
Το έργο εμπλέκεται στο συνολικό σχεδιασμό μιας ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ αναπτυξιακής επένδυσης που ξεκινάει από το λιμάνι του Πειραιά και φτάνει στο Θριάσιο. Η εμπλοκή της Δυτικής Αττικής είναι άμεση και για μια ακόμα φορά το μέλλον που της επιφυλάσσεται είναι δυσοίωνο.
Τεράστιοι επενδυτικοί κολοσσοί, θα μετατρέψουν το ήδη εφιαλτικό σκηνικό στα δυτικά, σε κόλαση.
Αλλά για να μην πλατιάζουμε, διαβάστε μόνοι σας και βγάλτε τα συμπεράματα σας.
Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να παλέψουμε για τη ζωή μας ενάντια στα κέρδη τους...
Νέο Ρότερνταμ θέλουν οι Κινέζοι το λιμάνι του Πειραιά.
Οι Γάλλοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο κράτος η ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ.
Αρχίζει η μάχη στο Θριάσιο.
Πόλος έλξης το εμπορευματικό κέντρο.
Με μεγαλόπνοα επενδυτικά σχέδια έφτασε ο «Μr Cosco».
Σε ιδιώτη για 40 χρόνια το «Εμπορευματικό Κέντρο» του ΟΣΕ στο Θριάσιο.
Πωλείται ο ΟΣΕ χωρίς χρέη και... ακίνητα.
Το έργο εμπλέκεται στο συνολικό σχεδιασμό μιας ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ αναπτυξιακής επένδυσης που ξεκινάει από το λιμάνι του Πειραιά και φτάνει στο Θριάσιο. Η εμπλοκή της Δυτικής Αττικής είναι άμεση και για μια ακόμα φορά το μέλλον που της επιφυλάσσεται είναι δυσοίωνο.
Τεράστιοι επενδυτικοί κολοσσοί, θα μετατρέψουν το ήδη εφιαλτικό σκηνικό στα δυτικά, σε κόλαση.
Αλλά για να μην πλατιάζουμε, διαβάστε μόνοι σας και βγάλτε τα συμπεράματα σας.
Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να παλέψουμε για τη ζωή μας ενάντια στα κέρδη τους...
Νέο Ρότερνταμ θέλουν οι Κινέζοι το λιμάνι του Πειραιά.
Οι Γάλλοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο κράτος η ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ.
Αρχίζει η μάχη στο Θριάσιο.
Πόλος έλξης το εμπορευματικό κέντρο.
Με μεγαλόπνοα επενδυτικά σχέδια έφτασε ο «Μr Cosco».
Σε ιδιώτη για 40 χρόνια το «Εμπορευματικό Κέντρο» του ΟΣΕ στο Θριάσιο.
Πωλείται ο ΟΣΕ χωρίς χρέη και... ακίνητα.
Για την ΕΡΓΟΣΕ και τα έργα στην περιοχή κλικ εδώ.