1/9/09

Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω - Οδικοί άξονες -ΕΡΓΟΣΕ

Καλό φθινόπωρο.

Στο σχετικό άρθρο της για το Σύστημα τριών Δακτυλίων η Ναυτεμπορική αναφέρει :
Στη συνέχεια, ακολουθεί τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφ. Αιγάλεω, συνεχίζει, μέσω της υπό αναμόρφωση σύνδεσή της, στη Λεωφ. Σχιστού-Σκαραμαγκά και καταλήγει στην περιοχή του Πειραιά δια μέσου της Περιφερειακής Λεωφ. η οποία ήδη κατασκευάζεται...κλικ

το έργο είχε σταματήσει το 2000

από την ελευθεροτυπία κλικ για το άρθρο

-Στις 26/5/09 ο Πρωθυπουργός από τον Ασπρόπυργο εξαγγέλει :
Σημειώνω ότι ολοκληρώθηκε ήδη η μελέτη και δημοπρατείται σύντομα η Δυτική Περιφερειακή Οδός του Αιγάλεω, με την κατασκευή της οποίας θα συνδεθεί η Λεωφόρος Σχιστού με την Αττική Οδό...κλικ
- Στις 2/6/09 διαβάζουμε :
Ο κ. Αρκουδάρης και οι συνεργάτες του είδαν από κοντά την πρόοδο των εργασιών και ενημερώθηκαν για την εξέλιξη του έργου, το οποίο όταν ολοκληρωθεί τον προσεχή Οκτώβριο θα κάνει πιο εύκολη την καθημερινή μετακίνηση χιλιάδων πολιτών...κλικ

Ερώτημα 1ο
Είναι ενήμερη η Δημοτική αρχή για την επανεκκίνηση των έργων;
Υπάρχει μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων;

Ερώτημα 2ο
Το έργο συνδέεται με τις οδικές παρεμβάσεις που εξαγγέλθηκαν, μερικά, τον περασμένο Δεκέμβριο; κλικ
Αν ναι, γιατί δεν έχει γίνει δημόσια διαβούλευση, πριν την έναρξη των εργασιών;

Ερώτημα 3ο για την ιστορία
Γιατί το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής της ΕΡΓΟΣΕ δεν ακολούθησε την χάραξη της περιφερειακής Αιγάλεω;
Ήταν αναγκη να καταστρέψει και ΑΛΛΟΥΣ ορεινούς όγκους και να παρεκκλίνει της πορείας του;
Δεν μας αρκούσε μια πληγή, θέλαμε δύο;

Και πόσες θα μετρήσουμε ακόμα χωρίς λόγο, χωρίς σχεδιασμό, χωρίς σεβασμό στο περιβάλλον και τους ανθρώπους;