Ένας άτυχος εργάτης τραυματίστηκε, προχθές στις 5.30 το απόγευμα, σοβαρά στα πόδια ύστερα από πτώση από την οροφή εντός κοντέινερ που ξεφορτωνόταν από υπό βουλγαρική σημαία φορτηγό πλοίο.
Διαβάστε το σχετικό άρθρο εδώ
Θυμίζουμε:
Από τον Απρίλιο του 2008 στον Σκαραμαγκά εκτελούνται λιμενικές δραστηριότητες μετά από συμφωνία συνεργασίας μεταξύ της ιδιωτικής εταιρείας ΑΕΣΜΑ και του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου (ΟΛΛ) η οποία νομιμοποιήθηκε με έγκριση των τιμολογίων που συνυπέγραψαν 5 υπουργοί. Όμως έχουν επισημανθεί σοβαρά προβλήματα και ενστάσεις από τη μεριά των πολιτών.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ
• Τα 114 στρέμματα, στα οποία εκτελούνται οι λιμενικές δραστηριότητες, έχουν προκύψει από ‘καταπάτηση’ δημόσιου αγαθού.
• Καταστρατηγείται η σύμβαση παραχώρησης προς τη Thyssen, αφού υπάρχει αλλαγή χρήσης.
• Η Thyssen υπενοικιάζει τα 114 στρέμματα στην ΑΕΣΜΑ ενώ δεν είναι ιδιοκτησίας της.
• Σύμφωνα με το Γενικό Πολεοδομικό Σχεδιασμό του Δήμου Χαϊδαρίου (ΦΕΚ 237Δ/10.4.1990, 372Δ/1992, 1149 Δ/20.9.1996) στην περιοχή δεν προβλέπεται κατασκευή ή λειτουργία εμπορικού λιμένα.
• Η δημιουργία ‘λιμανιού’ στην ουσία καταστρατηγεί την εφαρμογή του Ν. 1337/83 αλλά και του Συντάγματος όσον αφορά την ελεύθερη πρόσβαση στις παραλίες και στις ακτές.
Επιπλέον, για τη λιμενική χρήση έχει δοθεί από τον Δήμο Χαϊδαρίου προσωρινή άδεια διάρκειας 8 εβδομάδων (Απρίλιος-Μάιος 2008). Πόσο νόμιμη είναι η λειτουργία του ‘λιμανιού’ σχεδόν ένα χρόνο μετά;
Για το "Λιμάνι" Σκαραμαγκά σύντομα στην εφημερίδα τοίχου Η ΣΑΥΡΑ