Απρόσιτη για τα πλοία μεταφοράς conteiners έχουν καταστήσει την προβλήτα IV των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά οι λιμενεργάτες.
Το εργατικό μπλόκο έγινε μετά την απόφαση της διοίκησης του ΟΛΠ να χρησιμοποιήσει χώρους των ναυπηγείων ως αποθήκες για αποσυμφόρηση του εμπορευματικού σταθμού Ν. Ικονίου, όπου έχουν στοιβαχτεί περισσότερα από 40.000 conteiners για την εσωτερική αγορά και άλλα 5.000 προς εξαγωγή.
Οι λιμενεργάτες του ΟΛΠ απέκλεισαν από την Δευτέρα (24/3) την προβλήτα των ιδιωτικών ναυπηγείων, όπου είχε καταπλεύσει, το υπό τουρκική σημαία «Γουάντα Α», φορτωμένο με 500 conteiners. Κατά παράβαση της διεθνούς νομοθεσίας (ορίζει ρητά ότι οι φορτοεκφορτώσεις εμπορευμάτων γίνονται μόνο από λιμενεργάτες των λιμανιών υποδοχής) το πλήρωμα του τουρκικού πλοίου προσπάθησε να ξεφορτώσει με ίδια μέσα. Τους απέτρεψαν όμως οι λιμενεργάτες και οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία, οι οποίοι στις 26/3 εμπόδισαν και τον κατάπλου άλλου πλοίου μεταφοράς conteiners, που κατευθύνθηκε στο λιμάνι του Λαυρίου.
Διάβασε το σχετικό άρθρο
Το εργατικό μπλόκο έγινε μετά την απόφαση της διοίκησης του ΟΛΠ να χρησιμοποιήσει χώρους των ναυπηγείων ως αποθήκες για αποσυμφόρηση του εμπορευματικού σταθμού Ν. Ικονίου, όπου έχουν στοιβαχτεί περισσότερα από 40.000 conteiners για την εσωτερική αγορά και άλλα 5.000 προς εξαγωγή.
Οι λιμενεργάτες του ΟΛΠ απέκλεισαν από την Δευτέρα (24/3) την προβλήτα των ιδιωτικών ναυπηγείων, όπου είχε καταπλεύσει, το υπό τουρκική σημαία «Γουάντα Α», φορτωμένο με 500 conteiners. Κατά παράβαση της διεθνούς νομοθεσίας (ορίζει ρητά ότι οι φορτοεκφορτώσεις εμπορευμάτων γίνονται μόνο από λιμενεργάτες των λιμανιών υποδοχής) το πλήρωμα του τουρκικού πλοίου προσπάθησε να ξεφορτώσει με ίδια μέσα. Τους απέτρεψαν όμως οι λιμενεργάτες και οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία, οι οποίοι στις 26/3 εμπόδισαν και τον κατάπλου άλλου πλοίου μεταφοράς conteiners, που κατευθύνθηκε στο λιμάνι του Λαυρίου.
Διάβασε το σχετικό άρθρο